"du kanst nicht das machen"



Heeya.

Hotellet i Tyskland har en dator i receptionen som man far sitta vid gratis. Här har jag alltsa slutfört alla mina affärer med tradera! Ni ska fa se allt när jag far se det. Jag är sjuk sa jag har inte tränat ett dugg sen jag kom hit vilket var i förrgar. Jag sitter pa rummet och läser Stephen King. Igar strosa vi pa stan och tog en fika med Lotta. Köpte ett par klackisar pa HM och en söt vit skjorta + lite annat krimskrams. Igar madde jag alltsa battre men behövde en hel dag INOMHUS sa dom till mig........ sa here I am! Första dagen det är fint väder ocksa. Hoppas ni har det bra sa hör jag av mig nar jag har lite roligare att prata om.


Sahär ser det ut. Hela staden är helt förtrollande! Den är omringad av berg och jag blir lika tagen varje gang jag ser ut genom fönstret.

Kommentarer
Postat av: anonym

Vad tränar du? :)

2010-08-16 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0