"i'll take you to the coffeeshop"




Torsdagar är bra och torsdagar suger. De börjar tidigt, slutar sent. Fast istället har vi väldigt långa håltimmar på vilket är ett plus i kanten. Jag o tjejerna har bestämt oss för att torsdag blir en fika/plugg dag. I alla fall ibland. Och när vi har råd. Vår skola är ju omringad av café och affärer. Bara o välja. (billigaste!!)

Tjejerna i klassen är så söta. Alla är jättehärliga och roliga. Och precis som mig vill de hitta på saker istället för att sitta och dö i korridorerna. Jag tror att vi kan göra skolan till något lite roligare tillsammans faktiskt. Haha vad intressant inlägg! Nu ska jag käka stuvade makaroner och köttbullar och sen ska jag sova läääääääänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0