i'm done och "så vill stjärnorna"



Idag skulle jag jobbat 12-19. Det blev inte så. Madde ringde och bytte med mig så jag började 3 istället, och när jag kom dit fick jag reda på att jag skulle stänga själv. Det gick bra ett tag, men det blev väldigt väldigt jobbigt att göra allting själv, speciellt när man inte visste hur man skulle göra allt, haha. Anyhow, jag är hemma nu, trött och lite död. Men jag mår annars bra. Ska titta klart scream nu och sen sova.

Btw, har ni sett vilket lovely horoskop jag har för den här månaden? Det stämmer nog lite. Med tanke på lägenheten, skolan snart, jobbet(förutom idag som nog varit den jobbigaste dagen på länge), PIP som måste haft en stor del! Woho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0