it's on!

Ni vet väl om att jag nu fått nycklarna till nya lägenheten? Eller är jag lika dålig som vanligt på att berätta de viktigaste sakerna?

Igår=mormor och jag fick nycklarna. Amanda gjorde oss sällskap. Vi gick därifrån efter någon timme. Jag och Amanda gick förbi Träna Lätt(ett awesome gym) där vi fick en timmes lång genomgång av hela gymmet med en av instruktörerna. Det ligger perfekt i förhållande till lägenheten och min skola! Och det verkar vara ett så jäkla bra gym! Berättar mer om det någon annan gång.
Vi tog en fika och sen var Amanda tvungen att kila. Fick reda på att jag egentligen skulle ha jobbat igår, vilket var mycket bra planerat av mig. Ringde min chef och det visade sig att jag skulle jobba den här veckan också. Bra Sally!

Sneak Peak på lägenheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0