objects in the rear view mirror may appear closer than they are












Hallåhallåhallå! Det har varit en bra dag. Skolan är skitkul. Haha låter som världens 8-) men det är faktiskt riktigt kul. Inte bara tack vare alla i klassen utan också lektionerna och lärarna. Känns som jag har en liten naturvetare inom mig som bara väntar på att få komma ut! ......................... Ni fattar.

Sofiiiie fyllde sexton år idag! Grattis vännen! Vi sjöng för henne på historian vilket var en allmänt bra lektion btw. På söndag är det min tur, och sen på måndag fyller Sofia! S-gänget eller vad sa Margareta? ;) Vi firar oss själva med en fika på stan på onsdag! Idag hade jag och Felicia också ett litet firande på stan efter skolan. Vi satt på Café Vasa säkert en timme och bara babbla på om allt möjligt. Det var supermysigt! Köpte ett linne också! Tänkte ta kort och visa det direkt så jag är tillbaka om sisådär en 30 min. Ha det gött tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0