lördag(dag 4, pip)














Det perfekta avslutet på en perfekt vecka! Lördagen var bäst. Jag jobbade på dagen, fick gå tidigare. Mötte upp Madelene och Victor på sängen och framför Batman med sällskap av 3 småbarn. Vi fixade oss ganska segt. Kom liiite sent till världens bästa Melissa som är min största idol(om jag har någon så är det hon). Det var den enda artisten på hela veckan som jag hört alla låtar av. Helt underbart. Vi kolla sen på petter som var så jääävla grymt det också! Sen blev vi trötta och gick förbi hem till Madde. Fixa. Och sen vidare mot campingen! Fan va det var kul! Vi dansade med okända människor vid en stereo som dom drog omkring på hela campingen, träffade Johanna och var fast vid henne hela kvällen, jag blev dränkt av öl(ja, DRÄNKT, så istället för insidan blev jag full på utsidan), träffade suuupergulliga flickor från RIMBO som jag hängde med ett tag medan Madde och Johanna dansa på andra håll, träffade människor från jobbet/skolan/annat, lärde känna några supersöta killar som blev hängades på mina armar påvägen till the hives kl 12 på natten och sen dansade vi heeeela kvällen med Sara som vi hittade i parken. Haha det var helt galet kul, GALET!! Nästa år pippar vi återigen i parken, eller vad säger ni??

Kommentarer
Postat av: Moa

ÅH SNYGGING DU HAR KLIPPT DIG, AS SNYGGT JU :O <3

2010-08-02 @ 16:02:41
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; haha ja fan vilken otur! ja de va ju helt sjuukt kul:D håller me moa de blev assnyggt när du klippte dej;)

2010-08-02 @ 19:10:05
URL: http://idastigfurstrand.blogg.se/
Postat av: sally

Moa & Ida: Tack gumsorna!<3 Jag är faktiskt jättenöjd, det både ser ut och känns tjockare nu! :D

Jaaaaaaaa det var helt galet Ida! Fan att vi inte sågs :D

2010-08-02 @ 22:37:27
URL: http://thesally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0