candy and camels













#1 Mango #2 JC #3 JC #4 Urban Outfitters #5 Din Sko


Hiya.
Mina dagar i Stockholm har varit så CHILL! Vi har bara glidit runt hela helgen, varit på bio, shoppat, kollat på film på Eriks FETA platt-tv, tog en sväng på Casanova(jag dör så underbart det var med rymdfilmen!!), ätit sushi, åkt runt i storstan och bara myst. Jag behövde en break.
Nu är jag tillbaka i Örebro igen med ett gäng nya plagg bland annat. Kängorna köpte jag dock idag eftersom mina fötter inte klarar av mina skor något mer. Iallafall inte den vänstra som är en fucking centimeter större än den högra.. suck. Problem problem problem.


Kommentarer
Postat av: Moa lillgren

Åååååh Sally sånna shorts vill jag med ha juu!!! :-D saknar dig hjärtat!!!! :-D <333333

2010-12-30 @ 01:03:39
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0