dan före doppardan?

Hej vänner.
Det är dagen före jul och jag hänger inte riktigt med. Har det verkligen gått såhär fort? Antar att julstämningen kommer när jag ser julgranen hos pappa och när jag får träffa mina bröder, för just nu känns det som vilken äckligt kall vinterdag som helst.

Igår hängde jag som sagt med Kimberly hem till Svartå. Fick träffa hennes söta mamma, lillebror, låtsaspappa och så var vi en stund hos hennes granne. Var så mysigt och se hennes hem och hälsa på hennes familj! När jag åkte hem kändes det jättekonstigt, kommer inte träffa min roomie på mer än en vecka! Sjukt. Kommer sakna henne!!


Kommentarer
Postat av: Kim

im gonna miss u tooooo honey :( <3

2010-12-23 @ 15:43:02
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0