rockin'





Underbara ni. Jag har haft en väldigt bra vecka. I onsdags var vi lediga och jag hann med både plugg och 3 timmars träning. Igår var det en kort skoldag och jag tog ledigt från träningen eftersom jag behövde göra klart mitt föredrag inför idag. Hann också springa upp på stan och köpa ett par nya shoes. Så fina.

Träning idag igen. Helt okej faktiskt. Lite tvek inför julavslutningen på söndagen bara eftersom vi inte kommit på en bra låt ännu. I've got no inspiration! Ska snart baka chokladbollar till mina småttingar som en avskedpresent imorgon, hihi. Kimberly är här med sina söta kompisar och de håller på och fixar sig och taggar inför utgång och jag blir såå sugen på att också göra något roligt ikväll. Fast, then again, världens bästa bröder kommer hit ikväll och jag skulle inte välja någonting före dem i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0