lutzpiruetten











Hey guys.
Mitt tråkiga humör igår höll i sig till imorse. Sedan när jag kom till hallen och träffa alla underbara kklutzare blev allt bra igen. Vem BRYR sig om det skulle gå dåligt? Vi har ju kul ändå! Världens bästa sminka och fixa mitt hår. Det blev sjukt bra. Vet inte riktigt vad jag skulle gjort om inte min Kimbs varit där för mig, hon stötta och peppa och var så bra. Tack gumsan.
Mitt program gick sjukt dåligt. Uppvärmningen var helt okej men när det gällde blev det som det brukar när mina nerver drar igång. Tänkte efteråt "jaja en sista plats funkar väl.." men sen fick jag poäng som alla blev chockade över. Slog mitt rekord och hamnade på en tredje plats. Måste säga att det känns jävligt bra för att ha varit min första tävling på 1,5 år OCH i Junior B. WELL WELL PEOPLE. Är jättestolt över Suzann som vann sin grupp och Becka som kom 3a i samma! Båda åkte helt felfritt, så duktiga!! Nu gott folk ska jag mysa med min familj. Ni får ha en strålande lördagkväll. Imorgon åker jag till hallen igen och hejjar på tjejerna!

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Du är så vacker sally! Och så sjukt duktig! Pusspåreeeej! <3

2010-12-11 @ 23:25:08
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: Moa lillgren

Åh men ditt cpä vilken fin kommentar jag fick tillbaka! Du är ju den godaste av dom alla! Puss på bästa syster!! :-* <3

2010-12-12 @ 08:41:56
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0