whats the matter with you?




Hi there.
Idag var så soft. 1 lektion, efter det en mattediagnos för de som det inte gick så bra för på matteprovet(..........) och sen stan med my Amanda. Hon "bjöd" mig på lunch den jäveln, taaack, och sen strosa vi mest runt i affärer. Tänkte crasha hennes och resten av Källarnas hem snart. Var ett tag sedan.

Har pluggat läst och duschat. Ingen träning på hela veckan vilket innebär ett stort andetag in OCH hinna andas ut också.
Lite kul, Kimberly livebloggade nyss och det var otroligt vad mycket tjat det var om Sally. Speciellt av en jävla ***** som apparently visste allt om mig, följde min blogg, min facebook och klagade på att jag skulle bli blond igen. Jag vet inte om jag ska tycka det är smickrande med en stalker från Degerfors eller bara creepy. Dom är ju så äckliga.


Nu ska jag fortsätta på Fallen ängel som är helt underbar. Imorgon blir en väldigt väldigt bra dag. Många inställda lektioner och K-fest på kvällen. På fredag inviger NVD10 sin första Klassfest. Sov gott fina ni.


Pic från very many years ago

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Åh sötnos! Vill vara hos dig! Du har så kul med alla dina tjejor och ni verkar leva livet! Jag vill ockå ha det så... saknar dig <3

2010-12-16 @ 21:12:44
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: Sally

Moiiis jag har det bra men lever livet gör jag bara fullt ut när du är med! Saknar dig min allra allra bästa<33

2011-01-18 @ 19:04:03
URL: http://thesally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0