för mycket sol för lite dator


Gud vad tråkiga inlägg jag gör nuförtiden, blir bara massa bilder och text. Orkar inte anstränga mig. Det är ju soooommmarrr och sooool och underbaaaaaaaaart. Datorn känns endast som en kvälls/tidig-morgon aktivitet just nu. Från vänster: Jag, Amanda, Evelina.

Idag har jag iallafall varit i Gottbol med Amanda och Evelina hela dagen! Hur härligt som helst. Vi stod på händer i det långgrunda vattnet de gångerna vi inte låg på stranden och stekte-åt jordgubbar-läste. När solen börjat gå ner for vi hem till Amanda och dök från hennes brygga en jäääääääkla bra stund. Inte bara det utan vi tog ut hennes lilla båt och fotade svalbo under en bro! Det var supermysigt, massa bilder från det kommer! Kommer sakna mina åtorpare när vi skiljs åt. Vi + resten av klassen var som ett nu i slutet. Känns fortfarande hemskt att det inte kommer fortsätta så till hösten.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0