25 pegasus

Idag har jag testat fri. Test i konståkning först och främst är då man utför olika moment framför domare. Man måste få godkänt på alla moment för att vara godkänd, men idag fick jag rest i hoppiligg!! Det betyder att jag bara behöver göra om det momentet nästa gång jag testar för att få godkänt. Äntligen.

Jag är så himla lycklig och lättad och så himla stolt över mig själv. Detta är första gången jag testar på säsongen och det gick så himla bra. Allting föll så naturligt! Jag är så glad! Så glad! Nu ska jag tvätta, mysa med Kimberly, se fram emot morgondagen och vara såååå glad.


Kommentarer
Postat av: sofia

åå, du är så duktig vännen!

2010-11-20 @ 14:40:05
URL: http://heysofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0