break down



Hej där vänner. Jag har varit en jättetråkig bloggare på senaste tiden, men jag orkar inte. Har varit lite nere nu pågrund av dåliga resultat i skolan och får lite panik därför infö alla andra grejer i skolan som återstår. Gillar inte att känna mig dålig så därför har det här dragit ner mig lite. MEN det har inte hindrat mig från att ha kul den senaste tiden. Min helg som sagt var väldigt bra och lugn. Tränade mycket på mitt program som jag börjar trivas med nu. Är sjukt taggad inför tävlingen som är om cirkus 2 veckor och hur det än går så kommer det bara bli kul att komma ut på banan igen. Det här blir min första tävling på 1 och ett halvt år!!

Sofie har precis åkt hem, vi pluggade spanska men det kändes som vi inte kom någon vart. Slutade med att vi kröp ihop i en klump framför teven och knuffades för att få plats i min minisoffa. Nu ska Kimberly och jag äta snart och jag ska läsa klart mina böcker. Bilden ovan är från igår med Kimberly. Vågar inte visa er de SPECIELLT fina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0