eyebrows





Idag har jag fått mina ögonbryn och ögonfransar färgade + ögonbryn plockade! Jag var på Kimberlys skola, och eftersom hon går stylist linjen var det hon som gjorde allting. Vi använde en brun färg på ögonbrynen men de blev rätt så mörka alltså! Haha och jag som är så blek! Men färgen håller bara i 5-6 veckor så det kommer gå bort lite i tvätten, men jag älskar ändå att jag har lite färg på mina bryn nu!

Kimberly det cpit tog kort på mig medan jag hade de där tussarna på ögonen också, haha jag såg helt sjuk ut!!

Annars idag har jag varit i skolan och direkt efter gick jag på stan med Amanda! Var supermysigt, vi satte oss vi Rosalie Deli och åt pasta och pratade om allt möjligt. Gick runt i lite affärer och sen var vi båda tvugna att åka hem. Nu ska jag plugga fysik och sen klockan 19.15 har jag träning. Äntligen!!

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Åh va kul du ser ut haha :D <3

Jag vill också bo nere i örebro och ha roligt med dig gumman! :( <3

2010-11-16 @ 18:15:14
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0