grades and dolls

Min skoldag slutade perfekt. Fick tillbaka fysikprovet och jag blev helt chockad och överlycklig av resultatet! Har aldrig varit bra på fysik så det här var över helt mina förväntningar. Åkte hem och åt direkt efter skolan och gick sen till Kimbs skola som ligger här bredvid på öppet hus. Hon var levande docka. Och hon är så vacker. Det är Felicia och Jannika också som var skyltdockor de med. Snappa lite foton och nu är jag hemma igen. Kollar på vänner och ska läsa historia tills det sitter. När det är klart ska jag läsa min bok som börjar bli helt underbar! Läste cirkus 50 sidor igår på bussen så nu har jag börjat komma in till spänning och kärlek. Hihihihi.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0