jag pallar inte

Idag har varit lite upp och ner men jag hinner inte prata om det nu. Jag har för lite tid för att sitta här egentligen, så därför säger jag bara tack och hej för mig idag åtminstone och sen får vi se när jag har tid för bloggen igen. Kan säga 1. mitt historiaprov gick förjävligt, och jag har nog inte varit mera besviken på mig själv när jag fick tillbaka mitt so prov. Måste verkligen skärpa mig(hur??? plugga är det ända jag gör) 2. imorgon är en kort skoldag vilket får mig att må så himla bra av bara tanken. Efter skolan ska jag fixa mitt program med Lena.

Nu ska jag och min lilla kimburin titta på film. Tisdagsmys är underbart. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0