sweethearts and sugarsquares





Hej där vänner!
Vilken strååååååååååålande morgon!
Vaknade av mig själv för att jag höll på att snora ihjäl mig. Gick upp och snöt mig och efter det gick det inte att somna om. Nu har jag packat en stor väska klar inför dagens äventyr hehehe. Men först och främst ska jag till ishallen och bedömma mina småttingar. De har nämligen OCKSÅ "test" idag. De är alla superduktiga så jag vet att de kommer kicka ;)

11.10 går mitt tåg till falköping. Var och köpte sista minuten biljetter igår och nu vill jag bara vara där så jag kan krama min Jonnis. Har fortfarande a whole lot to tell you men som sagt: jag hinner inte. Nu ska jag äta mannagrynsgröt, muuums, och sen är jag out of here. Kram på er!



Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Åh sally gumman vi saknar dig med!! Det är allt för länge sedan nu!! Jag saknar dig som en jävla tooook! Vi har så mycket att prata om, kom hit förihelvete!! :O <3

2010-11-20 @ 08:31:06
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: moa lillgren

Tack detsamma gumman :) <3

Jag ska försöka lära mig shuffla :) <3

2010-11-20 @ 17:29:44
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0