up and away

Jag är sååååhäääär glad just nu! Från botten till toppen typ, hehe. För jag gick ju till stan som sagt, först till naturkompaniet sen stadium och sist inter sport. And guess what? Min fjällis var inte alls slut! Den hängde där, på inter sport, svart XS i precis den modell jag ville ha! Jag blev helt tokig och köpte den direkt. Så nu har jag 2 fjällrävisar!!

Ska bara byta ut mina stay-ups till overkneesen nu och sen tar jag en buss till fisen. Vi ska bara chilla idag och sen ska jag träna vid 10. Kramis!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej gullet!



Tänkte höra om du hade lust att fixa min blogg litegrann igen. Har tröttnat lite på desginen, hehe. <3 :)

2010-11-03 @ 09:45:59
URL: http://bezards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0