your money ain't good here







Mycket har hunnits med idag men ändå ingenting jag egentligen planerade. 3 mattelektioner i skolan + skRiKa konserten som jag upptäckte att man får random killars nummer på en lapp om man går till, hem tidigare från skolan för att jag SKULLE träna vid 20 i 2 men gick för sent och missade bussjäveln, magen höll på att sprängas, däckade i kimberlys säng, kolla på The social network med henne, när jag kvicknat till tog vi oss till stan eftersom jag är i desperat behov av skor som inte är gjorda av tyg, hittade inga, åt en sallad på pizza planet, blev spontana och hoppade in i en biosalong i sista sekunden som visade harry potter 7, läste 20 sidor historia förut och har 9 kvar tills på fredag. Jag måste sova men det känns som jag glömt någonting. Orkar inte tänka efter. GODNATT (det här inlägget blev längre än planerat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0