don't loose your breath





Jag svääääär mannen det har varit den bästa träningen på a very long time idag! Vi tränade på bandyplan, which i love, och det var så jäkla härligt flyt! Fattar inte vad det är med den där isen! Jag stod min toeloop mer än 10 gånger i rad, med landning, bra upphopp och allt?! I don't get it. Var kommer det ifrån!? Alla andra hopp gick också galant och jag är så glad hela tiden nu bara för att träningarna går så bra, hihi! Dude, what happened?

Mormor kom som sagt förut. Vi stack iväg och storhandlade på coop direkt. Massa mat och massa ingredienser till baket jag skulle göra tills imorgon. Alltså.... det vart så jäkla BRA. Kan ju inte berätta vad vi baka ännu men nu måste jag säga att jag överträffat mig själv. Jag kan ju inte baka! Nu får vi bara hoppas att det smakar hehehe. Sen, förutom det, har vi ätit tacos mormor, Kimberly och jag och så har jag läst massa Da vinci koden. Right now tittar jag på CSI och ska fortsätta läsa om en stund, sen sova.




Pics from yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0