:::::::::::

Heeeej vänner, familj, randoms och ni andra.
Min dag har varit super, måste bero på min underbara sömn inatt, och det känns lite sorgligt att den redan är slut. Hände egentligen ingenting speciellt har bara varit så himla glad och på gott humör hela dagen! Skolan började 11 och jag vaknade 8. Skolan gick skitfort. Direkt efter träningen som var ganska great(och första träningen på mer än ett år som jag åkte igenom mitt program ordentligt, trots allt jag glömt) åkte jag hem. Sen så har jag pluggat, Kimberly har cpat, vi har käkat och imorgon är det FREDAG!! Jag är så sjukt taggad! You can't belieeeeve it! Mer om det imorgon för nu ska jag sova! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0