i miss you mobbe <3



Jag är s j u k t orolig just nu. Har varit i Kristinehamn hos pappa och fixat linser idag och upptäckte på bussen att jag inte hade min mobil, och han säger att den INTE är i hans bil! Och isåfall betyder det att den är på bussen någonstans eller i Degerfors på hans jobb eller i Kristinehamn på hans jobb eller på mcdonken eller hos optikern eller förhoppningsvis hos mamma.. JAG BEHÖVER MIN MOBIL!


Har iallafall hunnit plugga ganska mycket på bussen nu. Fixat Da vinci Koden nästan klart och Kemin känns som det sitter faktiskt. Kimberly pratar med roliga röster för sig själv i köket och jag kollar på det nog sjukaste avsnittet hittills av Family Guy. Ska forsätta med mina studieeeer snart och sen sova. OM JAG KAN. Saknar min mobbe :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0