information

Jag har haft en rätt så chill dag.
Efter skolan som var helt sick pågrund av sicka Fatma och Felicia bl.a. stannade jag och som vanligt cpiga Sofie kvar och plugga matte. Ja. Vi stannade kvar i skolan. Och pluggade. Matte. Så nu, gott folk, har jag ingen matteläxa!! Fan va vi är bra gumman!!


Eftersom vi sluta 4 och vi stannade kvar till 5 missade jag träningen. Detta var inte enda anledningen(men helt klart den största eftersom jag verkligen behöver jobba extra med matten!!) utan jag är fortfarande lite krasslig. Jag vet: sjuk hela tiden. Men det är såklart inte så att jag vill känna mig som en potatissäck hela tiden!! Har förövrigt tvättat idag och annars har jag och Kimberly härjat här hemma bara. Hon är helt crazy, den tjejen är inte o leka med hahaha! Tack och lov för att jag har henne här och underhålla mig alltså haha. Nää nu blir det nog film skulle jag tippa på och sen uppe med tuppen imorgon. Känns inte så underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0