just a small town girl








Don't stop believin'

 


Jag försöker samla upp kraterna att plugga Naturkunskap. Har redan käkat lite cocopops men tror inte det räcker.......... haha. Gud den här dagen har varit hemskt. Har så jäkla ont i magen och känner mig depptrött. Nivet, som det kan kännas på en regnig eller mörk dag? Så känner jag nu. Hatar såna dagar.


Klockan 18.30 är det tränarutbildning. Tills dess måste jag hinna med lite grejer. Framförallt plugg, sen hämta micro med Kimberly(!!!!) och sen kommer kanske pappa här förbi och hälsar på. Jag har aldrig haft så här mycket plugg in my life. Min vardag BESTÅR endast av plugg nästan.... suck


Kommentarer
Postat av: kimberly

cocopopsen! HAHA . fan när hämtar vi micron!? fredag blir ju bäst! puss

2010-10-06 @ 17:20:44
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0