circus

Jag fattar inte när Halloween är. Någon sa att det var igår, vilket det verkligen inte var. Barnen på barnskridskon, de sa idag, och en annan sa imorgon. Hur som helst så vill jag ändå säga GLAD HALLOWEEN! till alla er redan idag. Jag kommer nämligen inte vara här så mycket i helgen, tror jag. Ska idag till mamsi och familjen och mysa. Ikväll eller imorgon ska jag träffa fisen och sofia och vi ska allt hitta på något bus OCh godis. Hehe.

Igår var jag, Sofie och Kimberly nog på en av de sunkigaste festerna. Vi bestämde oss först för att gå till något nattfik någonstans och bara ta det lugnt, men hamnade istället i Markbacken(??). Jag går aldrig mera dit. Rätt fint område, men äckligaste lägenheten jag sett. Usch. Åkte hem vid kanske 1 och somna lite innan 2. Sen var det uppe med tuppen och skridskoskolan! Idag var det maskerad och jag var ett lejoooon GRRRRRR. Notis: Mina barn är så himla goa, de ska bara kramas hela tiden. Så nu slutar vi alla träningar med en stor gruppkram. Haha gullisar!



Jag skulle vara ett lejon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0