all of these lines across my face, tell you the story of who i am









Jag vet inte om det syns för er ännu, men jag har ordnat om lite här. Gjort en ny helt enkel header. Tagit bort den urgamla bilden och placerat den med en 1 minut gammal... Hehehe. Fniss fniss.

Btw så blev det ingen träning idag. Jag är sjuk, iallafall min hals. Det gör så ont när jag sväljer att jag skulle kunna hälla i mig kokande vatten just nu. Hoppas det går över tills på torsdag åtminstone som Sofie sa, och även om det inte gör det ska inte det hindra mig från att ha the time of my life då ;) Får se om jag kanske möter upp Amanda sen och fikar eller så. Det måste ju min hals hålla ändå? Ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0