crazy i tell you




Hahaha

Hejdär!
Jag är jäääättetrött idag. Vaknade kvart i 8 imorse, började åtta. Var på rudbeck 2 minuter över!! Det måste ju bara varit bra gjort?? Har gått runt hela dagen och känt mig äcklig och trött. Men kul har jag haft! Tredje bakdagen idag! Sofie bakade hallonpaj- mmmmmmmmmmmmmmmmmm! Och nu har vi äntligen fixat en gemensam blogg! Ni ska få adressen senare. Sista lektionen idag var alla helt störda. Jag, Sofie, Sofia och Jonas pratade inte så mycket spanska exactly. Sooooufi förstörde hela mig med bakvända flätor och rosa fläckar. Haha stackars våran lärare. Nu ska jag börja fixa mig inför träningen. Är sjukt taggad! HIHIHIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0