"detta blir ett långt inlägg"






Burrrrr jag fryser jättemycket. Mina händer är genomfrusna! Stort bär på kakan där är att facebook inte fungerar! Blir t o k i g literally.


Detta blir ett långt inlägg.


Today I have very much to tell you. Skolis gick fort på. Gjorde äntligen redovisningen om SD som gick ganska så okej. Torsdagar är också som sagt våran bakdag och idag var det min tur att stå för fikat, så igår gjorde jag kladdkaka muhahaha(det enda jag kan). Det åt vi hos Sofia och tittade på Artur. Sen fick vi reda på något som fick Sofie att trampa 103546 km i timmen med mig vinglandes på pakethållaren tillbaka till karro: KARROFEST BILJETTERNA HADE SLÄPPTS!!!! not. När vi kom dit var det inte alls så. Suck. Men det hindrade inte oss att efter skolan gå på stan och kolla efter kläder vi ska ha tills nästa torsdag dårå ;) Temat är: Opassande klädsel då man träffar dejtens föräldrar första gången. Typ. Vi får se vad vi slänger ihop....
MEN. tro inte att jag gick hem tomhänt! En liten fågel viska i Sofies öra genom hennes mobil att biljetterna släppts DÅ istället. Alltså efter vi slutat. Vid 3 nångång. Så vi sprang tillbaka och köpte! Hihi busigt. Satte oss på Hälls efter det och sen åkte jag hem. Hämtade grejerna och åkte vidare mot ishallen där vi hade barnskridskomöte.
Ska för första året ha en egen liten grupp, ska bli superroligt!

Mellan mötet och träningen som var 19.15 gick jag, Becka, Evelina och Malin till ÖoB och sådär. Träning träning träning och sen hem och nu här. BLABLABLA. Mycket prat. Imorgon är det exkursion med klassen ut i skogen kind of. Ska bli intressant. VI HÖRES!


Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Gumman lilla DU är fin!! Saknar dig så mycket! Kom hit så du kan färga mitt hår! :O<3

2010-09-24 @ 18:43:41
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0