glad

Hejhejhej!
Min dag har varit glad. Glad hela dagen. Bara glad. Skola först vilket som hittills börjat bli något att se fram emot faktiskt(say what?). Vi hade våran första gympalektion idag och det var så jäkla kul att alla verkligen körde järnet. Styrka och kondition♥. Lite flams hela dagen och tillsist sluta 10 i 4. Hem och diska. Sen kom Amanda och vi pluggade och åt potatismos. Sen helt plötsligt kollar jag in på KKLUTZ hemsida helt random och ser att tiderna är ändrade! Och det såg jag 10 minuter innan träningen börja. Så då var det bara o slänga ner tallrikarna i diskhorn, slänga ut Amanda genom fönstret, hoppa upp på cykeln och trampa! Kom 18 minuter för sent ut på isen. Som tur var hade det blivit något fel så det var endast piruettpass vi hade(men ett jäkligt bra piruettpass blev det!). PUH. Eftersom jag fortfarande hade plugg kvar hemma tog jag cykeln hem direkt efter träningen. Så nu är jag här och måste sätta igång snart..... orkar inte. Och ursäkta för det mil långa inlägget. I'll talk to you later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0