i love this life






Alltså, kören var bäst! Det var så jäkla kul och jag som alltid trott att det är så himla tråkigt har heeeeeeeeelt ändrat mig. När alla sjunger tillsammans i 4 olika stämmer så ler man bara! Det är en sån jäkla känsla! Åh älska kör! =D

Dagen i skolan har varit lite upponer. Allt var helt okej och roligt som vanligt tills sista lektionen då vi fick reda på något jobbigt. Fick en att tänka på typ.. allt. Det var ett väldigt känsligt område för mig, och jag tror för Sofie och Sofia också för efteråt pratade vi en lång stund om det. Jaja nog om sånt! Nu ska jag fortsätta titta idol med mig mamma som kom hit nyss. Puss på ER!

Kommentarer
Postat av: fillan :D

haha, va roligt! jag vet vem hon i mitten på den första bilden är tror jag ;p tror hon va med i strängnäs på SVEA:s års kongress (: ahah, du kan ju fråga :D

2010-09-12 @ 12:24:47
Postat av: Sally

Sv; JA! Det var hon :D Gud va kul haha! Kan fråga henne om hon kommer ihåg dig :D

2010-09-12 @ 13:17:37
URL: http://thesally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0