i miss ya'll

Mina fossingar fryser!
Har fixat här hemma med mamsi lite granna. Känns som hemma nu. Jag trivs så här. Iallafall när jag har sällskap eller känner mig sysselsatt. Kan bli lite långtråkigt när jag är sjuk och bara dör vid tvn. Men så är det ju var som helst. Tvätten är igång(använder nu en tvättmaskin som jag har inne i badrummet!) och är beredd att sova nu. Börjar åtta imorgon. Känns inte så okej. Men det kommer bli en A M A Z I N G dag iallafall, och jag lovar att hålla er uppdaterade.. Hehehehe. Blö vilket tråkigt inlägg. Vi hörs imorgon istället! Puss på alla er gullisar!

Aaaw, saknar lilla Elsa! Och min Laban =( Tänk vad stora de måste blivit sen jag såg dem sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0