its now or never



Linne  - H&M
Jeans - VILA
Äckligt oduschat hår - Finns ej att köpa


Dagens på "bion". Tog bort inlägget om det, men idag var jag, Sofie och Sofia(sofies kompis) med i en reklam för Friskis och Svettis sammarbete med SF. Först blev vi fotade när vi hade ett spinningpass(det var jobbigt att le och trampa i takt!!) och sen när vi satt i en biosalong på SF och låtsades skratta åt en gammal komedi. Fick popcorn på köpet. Det var till bara för att det skulle se verkligt ut. Det fick jag reda på efteråt.... Haha nejdå!
Nu väntar jag på pappa. Vi ska käka något och umgås lite. Har inte träffats på ett tag. Nej nu blire disk. Kramkalas på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad spännande att vara med i en reklam! Kommer du lägga ut resultatet här sen? :D

2010-09-07 @ 20:31:00
Postat av: Sally

Lovisa; Jamen eller hur! Lite kul för den kommer visas innan alla filmer som spelas på SF här i örebro! =) Ja det kanske jag gör!

2010-09-07 @ 21:36:29
URL: http://thesally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0