karolinska skolan

Puuuh vilken dag!
Tränade imorse och det var en a w e s o m e träning må jag säga. Skolan var kort och Karro KICK-OFFen var så jävla gryyyym! Vi fick veta mera om alla ascoola evangemang dem har på vår skola, typ nattinnebandy, vårdoppet, karrofesterna, KRAMPEN, brännbollen osv osv. GAAAAH jag ser så mycket fram emot allting! Det här kommer bli 3 helt sjuuuka år =)

Gick hem, handlade mat, hämtade paket, sen kom pappa och vi pluggade och pratade lite. Han åkte hem, jag fortsatte plugga och sen fick jag för mig att jag ville träna(Becka fick för sig att jag ville träna). Så jag tog cykeln vid 8 och åkte till ishallen! Fett värt! Landa min toeloop jättebra, bättre än någonsin, och jag är överlycklig över vad bra det känns och går just nu på konståkningen. Det brukar oftast vara tvärtom!

Nej nu måste jag sova! Hoppas ni också haft en bra dag! Kram till er!


En tradition på Karro är att man ska ha sex på den här toan innan man går ur trean. Jag och Sofie gick och inspektera, och vi förstod direkt varför man valde just den här! Titta bara vad pimp den är liksom!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hello :D jag har inte riktigt fattat än...bor du alltså själv i en lägenhet i örebro :D?

2010-09-16 @ 06:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0