parrrrtyyyy

Nu sitter jag och käkar älsklingscocopops! Så gooootttii!
Har precis kommit hem från stan med Sofie. Vi köpte lösögonfransar och jag ett rött läppstift! Hihi det ska bli så roligt ikväll ;) Vid 6 sa jag att alla kan börja komma. Ska snart springa iväg och möta Angelica som kommer till rese. Sofie kommer när som helst och om ett litet tag cirkus 10 pers till. Ikväll kommer bli.. amazing. Visste ni att karrofesten kommer vara på en nattklubb? Haha det kommer bli så jävla grymt! Nää slut med tjat nu. Börja käka och fixa klart Sally! Ha en sjukt bra torsdag så uppdaterar jag senare när alla är här!


SYNS INTE, men läppstiftet är knallrött ;)

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Du är så vacker hjärtat! saknar dig i massor! <3<3

2010-10-02 @ 11:19:38
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0