psykisk störning






Söta <3 hahahahahhahahahhaha

Dagen har faktiskt varit jättebra. Började tidigt vilket sög. Hade väääldigt lång dag vilket också sög. Men där emellan var det faktiskt helt OK. Jag skrattar 24/7 nu för tiden. Jag vet inte hur dessa sjuka människor jag stött på blivit uppfostrade egentligen!!! Hahahahahha. Nej. Skitroliga. Vi käkade på Subway(SUBWAY I MITT HJÄRTA <3 minus dum tjej i kassan!!) direkt efter skolan eftersom sista lektion var på rudbeck som ligger mitt i stan. Jag åkte hem supersnabbt, åkte vidare och köpte cykellås och sen till träningen som var superbra som sagt. Nu ska jag äta någonting och sen titta på desperate housewives och sen sova. Hoppas ni är lika glada med eran dag som jag med min! =D Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0