sjuk

Har ni SETT videon när en tjej slänger i VALPAR i en flod? Nästan omöjligt att hitta en film på internet som har "Bädda in kod" men Här har ni ett reportage om det. Vad i HELVETE?!?!??!?!?!?!? Jag blir så jäkla förbannad så jag inte kan andas typ!! Vad är det för monster egentligen?? Helt nyfödda små underbara valpar slänger hon i sjön som om det skulle vara någon jäkla lek? Vafan är det för sjuka männsikor som gör något sånt och sen dessutom filmar det? HUAGSHAFHSAKTFJIX! Fyfan va sjuka människor, FY FAN. Helt otroligt. Blir så förBANNAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: moa lindgren

ÅÅH IDIOT JÄVLA CP HORA KÄRRING ANUS VAFAAAN :O

Och hon ba : wooo typ " hopp i nu små barn" adpsöobhjfvcnasklipfhubh sdx



:@@@@@@@@

2010-09-06 @ 20:13:27
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: Sally

JAG VET!!!!!!!!!! KJGHDAGJFDSFKJDUGFJLAD tittar argt på tangenterna medans jag skriver osammanhängande bokstäver på er argt sätt HAHAHA fyfan vad ARRG MAN BLIIIIIIIIRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

2010-09-06 @ 20:41:55
URL: http://thesally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0