träning=färdighet, färdighet=glad sally!






Träningen idag ja. Har äntligen kommit igång mentalt nu. Har varit så jäkla från och till med träningen de här veckorna men IDAG gjorde jag allt jag ville. Hoppen upp till öggel gick äntligen, och piruetterna är där också. Och nu är helgen full med träning också. FINALLY! Efteråt när vi jogga ner upptäckte Becka och jag någonting! Vi kommer ner i spagat båda två helt plötsligt! Och det var helt sinnes för jag satt liksom på rumpan kan man säga och det gjorde inte ont!! Måste bara försöka lägga vikten mer på MITTEN, förstår ni? Haha skit samma jag kom ner helt i alla fall. Träning ger färdighet!!


STRETCH!


Yes! ;) Becka har bild när hon är nere också men den fick jag aldrig.. Boo you!

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

YOU GO GIRL :D <3

2010-09-10 @ 22:13:50
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: moa lillgren

Ditt cpÄ va lika vi är hjärtat! :O <3

2010-09-11 @ 00:14:12
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0