"you will never get this"










Idag började dagen med försovning. Attans mobiljäkel!! Som tur var kom Sofia och plingade på min dörr kvart i åtta, sötan. Hon gjorde lite matsäck till mig medans jag klädde på mig. PUSS PÅ DIG VÄNNEN! Sen cyklade vi till Karlslund eftersom vi hade Exkursion där med klassen. Ganska långtråkigt, men helt OK. Hade bara 2 lektioner efter det som flöt på som smör. Och nu sitter jag här. Finns mycket att säga men tar det kort:

Ikväll: Girls night!! Idag ska vi go nuts tycker iallafall jag och Sofie. JAG vill se hur Örebro lever på kvällarna!!! Men vi får se hur den diskussionen slutar ;)
Imorgon: Träning och sen får vi se vart det leder!
Om mindre än en vecka: KARROFEST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0