would you miss me if i'd leave?







Igår var awesoooome.
Carro och Tove kom över på besök innan de andra gjorde det. Var superkul att träffa Carrobarro igen. Hon åkte konståkning förut men slutade för 3 år sen eller något, och nu går vi på "samma skola" kan man säga(hon går på Rudbeck).
De stannade bara i någon halvtimme eller så och sen kom Sofia. Och sen Sofie. Och sen Hanna. Och sen är resten historia :D Haha nej det var superkul! Vi gick och åt på Myway, gick sen och köpte hårfärg, sen vidare till stan och hyrde Kick-Ass och My sisters keeper, sen träffade vi på Sofies Sofia bland annat och Carro och Tove igen. Mycket trevligt! När vi kom hem till mig igen färgade Sofia mitt hår och nu är jag typ rödtott :( Ni ska få se bild senare. Kick-Ass var lika bra som vanligt och glass var ovanligt gott igår............. Hihihi. Det slutade med att våra planer att dra till McDonken mitt i natten gick i kras när jag, Sofia och Sofie fastnade i min säng framför Peter Pan. ÅÅÅÅH Sötaste pojken i världen. Jag är helt kääääär, åååhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0