oh, right...

...glad påsk. Glömde ju. Men, som vanligt är inte påsken någon stor grej i min familj. Mamma ställer fram några kycklingar och sen är det i princip klart. När jag var liten var det större. Då jagade vi påskägg som hängde i flaggstången. Men sånt gör man ju inte nu för tiden. Speciellt inte när man har godisstopp. Undrar om påskharen glömt mig eller bara skippar påskägget i år för mitt eget bästa. Hoppas han varit hos er iallafall.

Och innan vi slår igen det här paketet för kvällen; KIMBERLY



Vi ser denna imorgon. Jag bjuder din panka jävel. Love.

Kommentarer
Postat av: kimberly

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-23 @ 21:43:56
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0