turkey? no chicken

Nu funkar internet. OCH HALLÅ JAG ÄR I TURKIET!! Har inte riktigt fattat än. När jag satt på stranden i eftermiddags och spådde mormor i sanden kom jag och tänka på att det var riktigt varmt för att vara i april. Jag älskar den här staden. Det är så vackert. Det är palmer överallt, turkiets längsta strand 20 meter från hotellet, fina parker överallt, underbar mat överallt(!), säljgalna turkar överallt. Det känns som man är på marknad när man går längs huvudgatan här i Alanya. Men fan va trevliga de är! Mår bra nu efter massa fina komplimanger och gratis armband. Sometimes the life of a swedish girl is pretty awesome.
Imorgon, vänner, ska vi på Hamam och på tisdag en heldags boattour. Lycka.





(fy vad dålig kvalle!! laddar upp igen och mer när internet funkar bättre)

Kommentarer
Postat av: kimberly

guuud va fin bilden va på din mormors händer! sjuk vacker salsaa

2011-04-16 @ 22:20:00
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0