let the rain wash away all the pain of yesterday




Aw jag älskar min mormor! Hon är som en liten tonåring i ett gammalt fodral, haha! Vi är båda så jäkla excited inför resan till turkiet nu och har redan börjat planera vad vi ska göra där borta. Ska bl.a. en heldag ut med en båt och sola och bada(en dag på havet motsvarar 3 dagar sol på land!!) och få oljemassage för nästan inga pengar alls(gör också så man får mycket bättre och snyggare bränna!!) Jag dör. Det här ska bli så roligt och det ska bli så skönt att bara komma bort från ALLT, andas lite, sola, bada, äta på mysiga restauranger, shoppa i små skitaffärer och sola igen. Tack tack tack världens bästa mormor som bjuder mig på den här resan, hon har hjälpt mig med så mycket och hon förtjänar också att få semester. Lycka.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Antar att du är borta hela den veckan jag är hemma då alltså... Men du förtjänar att komma bort lite, hoppas du får det bra! <3

2011-04-03 @ 22:24:23
URL: http://jonnawasserfaller.blogg.se/
Postat av: Moa din syster!!

Åh mormor!!! :-D <333 saknar dig syster yster! Längtar tills jag kan åka ner till Örebro någon helg och träffa dig!! :-O <3333

2011-04-07 @ 07:08:03
URL: http://bfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0