vår tid är snart förbi


(sofie wessling, du vet väl om att dina breda linje har varit min vän hela sommaren? du ska få den i födelsedagspresent av mig på måndag. happy birthday!!!)

Idag jobbade jag och 2 till tjejor från klubben på max. Jag tackar gud för att jag slapp bära den där äckliga, stinkande, groteska björndräkten som jag egentligen skulle ha gjort. Istället delade vi ut ballonger och glass till små barn och rabattkuponger till snubbar utanför marieberg köpcentrum. Somnade på bussen påväg hem(hah). Nu är också i princip vår lägenhet empty. Massa småskit och kläder osv men min säng, tv bland annat finns nu här i Degerfors. Förstår ni att min tid i min första lägenhet är snart över?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska ni flytta ut?

2011-08-28 @ 11:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0