we saw you running by

Idag började jag skolan. Nu såhär innan vi fått alla läxor och börjat på riktigt känns det så jäkla roligt!! Jag älskar att få gratis mat i skolan igen, gå runt på skolgården med mina fina vänner och börja stressa fram och tillbaka mellan skåp och lektioner. Helt transformerad. Men idag har varit underbar. Hann och gå en sväng på stan med tjejorna och köpa lite skolgrejer plus lämna CV på SubWay! Idag tränade jag också för första gången på 2 månader och ni aaanar inte hur underbart det var att stå både öggel och toeloop. Lycka. Nu såhär på kvällen återförenades jag, kimbo och karin alla 3 igen och firade det med en mysig fika på vårat nya place - la douce bag. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Miss M.

I really do like that you made a practise today and that you drank a smothie! GOOD GIRL :* Great about the toeloop and loop! You go girl!



I WANT TO SHOW YOU SOMETHING VERRRRRY NICCCCEEEE!!!!



http://jonesochgiftet.blogg.se/2011/august/snart-i-mal.html#comment



You can buy it on monki, but do we have monki in falun? NO WE DONT!!

2011-08-23 @ 22:17:04
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0