you move so fast, makes me feel lazy

Hey you. Kom precis hem från Jonnas sommarstuga!! Åh mysiga plats. Vi åkte in dit igår jag och Jonnis och senare kom Amanda och Rebecca som jag inte träffat på åååår. Vi grilla, spela kort, pratade non-stop, nattbadade och hade en så sjukt mysig kväll/natt. Saknar dem så. Idag stannade jag och Jonna kvar till klockan nu ungefär och sola och mös. Så fin dag. Bilder från detta kommer.

NU måste jag göra någonting. Typ sova. Imorgon ska jag till tandläkaren och sen tillbaka till Örebro igen. På kvällen kommer jonna till mig istället.

Kommentarer
Postat av: jonna

love you girl!

2011-08-16 @ 21:07:00
URL: http://jonnawasserfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0