det du ser är det du får

INNAN JAG LÄGGER MIG vill jag bara tipsa er om några sjukt begåvade killar som jag känner. De startade för ungefär ett år sen bandet Akt II och de har precis fått upp sitt nya album, Himmelriket, på spotify som jag blev väldigt imponerad över!! Min vän Jonathan är sångare och spelar rytm gitarr i bandet och han skriver också all musik och text(så duktig). Daniel på trummor, Max på bas och David på gitarr och bakgrundssång, är också så galet bra! Vilka jävla talanger. Har fastnat lite extra för deras låt Ögontjänare. Älskar texten och melodin och hela konceptet. Så bra.

Tryck på den apcoola skivan nedan för att komma till deras album på spotify







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0