BEST ROOMIE EVER

hello! här har vi kimberly, ni vet sallys kimberly, vi som delar en lägenhet, ringer klockan nu?
nu ska jag våldgästa sallys blogg. man måste ju ta tillfället i akt när hon lämnat min dator med hennes inloggning på bloggen. skulle bara stanna och säga hej till er alla. kommer då fara till stockholm i 4 veckor och kommer inte se denna gulliga apa på länge vilket kommer vara sjukt jobbigt. men ni ska veta hur mycket jag tycker om henne och att jag kommer sakna henne, så ta hand om henne medans jag är borta kära sally-läsare.
de va allt för mig, checka gärna in i min blogg och säg hej, skulle vara kul att få se vilka söta läsare min kära vän har.
kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0