fjällräven greenland




Min fjällräven köpte jag i höstas/vintras. Den kostade 2300 kr och jag hittade den på InterSport. Dagen innan jag hämtade hem den fanns det bara 4st kvar i Örebro i min storlek! Så, när jag ringde dagen efter för att höra om den fanns kvar var den slut. Istället gick jag upp på stan och tittade efter en annan, och när jag gick in på Inter Sport hängde den där i XS! Det var rena turen!
Jag tror tyvärr inte de har kvar de här jackorna alltså. Det har inte kommit in några fler på hela vintern och jag tvekar att det kommer göra det nu, tyvärr. Isåfall får man nog spana på tradera eller liknande och se om man hittar någonting där!

Hoppas du hittar!



Den här, fast i dammodell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0