Romantic Counscious Collection

Hej mina käringar.
Jag är fortfarande sjuk. Shit, har inte varit såhär förskyld på något år tror jag! Förra hösten var det mest småförskylningar som snabbt gick över, men nu har jag verkligen verkligen ONT överallt och hela halsen bränner. Men jag ska inte klaga!

Just nu längtar jag mig bort till sommaren. Jag vakna av att Kimberly sa "det har snöat"... Hemska hemska tanke. Så drog ner persiennerna och tittade in på H&Ms Conscious Collection som kommer ut den 14onde april. Känns som år tills dess! Titta bara vilka vackra plagg!!



Romantiskt. Så fint. I sommar ska jag strosa omkring överallt i de virkade shortsen. De är bara för grymma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0